...Work like U will live forever. Love like U will die tomorrow...

perjantai 14. kesäkuuta 2013

Se tuli!

Mutta kyllähän mä sen tiesin ;)
Se paketti siis tuotiin meille tossa ennen kahta. Eihän se tosiaan ollut meidän vika ettei se ekalla kerralla osannut oikealle ovelle.
Mut tää törkeä teinikuski ei edes pahoitellut sitä, että hänen takiaan meinasi paketti jäädä tulematta meille. Teki mieli sanoa sille sen käytöksestä, mutta en jaksanut enää. Olen kuitenkin tänään saanut valittaa jo Raision sairaalan ylilääkärille (joka on muuten typerin lääkäri kenen kanssa ikinä olen jutellut. Tiesittekö meinaan, että ripuli saattaa tarkoittaa umpisuolen tulehdusta? En mäkään, mutta tämän lääkärin mielestä kyllä!),  koska hän oli laskuttanut minua ajasta jonka olin perunut. No se lasku tietenkin peruttiin, ha ha! Oikeus voitti taas!

Mut niin, siellä paketissa ei ollut mulle mitään, vaan kissoille herkkuja, ruokaa, leluja, patterisänky ja silikaattihiekkaa. Ja voi että noi pojat leikki innoissaan :D
Ja sen jälkeen onkin vaan nukkuneet.

Tässä jotain kuvia kun Riiviö hengas mun kaulalla aiemmin. Hän on niin suloinen kun haluaa halia.

<3 HiDi

2 kommenttia:

Jätä nyt joku viesti,
edes piste ;)