...Work like U will live forever. Love like U will die tomorrow...

perjantai 14. kesäkuuta 2013

DPD

On sitte todella paska kuljetusfirma.
Tilattu yli huntin paketti Saksasta siten, että se tuodaan ihan kotiin sisälle asti. Paketti painaa taas varmaan sen 25kg about.

Noh, mä olin psykalla ja mun mies jäi kotiin nukkuu. Kun mä tuun takas kotiin, niin ihmettelen ettei paketti ole tullut. Katon netistä että missäs se menee. Ai, ne on muka yrittäneet tuoda sen, muttei olla oltu kotona. Mielenkiintoista. Mä soitan as.palv. ja siellä muija soittaa sitte kuskille. Ai siksi ei olla tuotu, kun alaovi lukossa? No ei muuten ole, takaovi kyllä on lukossa, niinkuin yleensä aina kerrostaloissa, mutta mein etuovet on kyllä auki klo. 20 asti. Eikä oltu soitettu kun ei ole kuulemma numeroa, vaikka sen olen tilauksen yhteydessä antanut.

Puhelu tuli maksamaan yli 2e, veikkaan että yli kolmekin helpolla. Vituttaa sekin. Kun ei ole mun vika, että kuski on niin idiootti, ettei erota kerrostalon takaovea etuovesta. Etuovissa on yleensä numerot/kirjaimet ja sisäpuolella näkyy nimilista. Näitä mitään ei ole meidän takaovessa, silti toi älyn jättiläinen on onnistunut sekoittaa ovet.
Ja sitte tää as.palv. muija sanoo, että meidän pitää itse hakea paketti myöhemmin tänään jostain tai odottaa maanantaille, kun kuski on JO Naantalissa! Mähän siis asun Raisiossa joka on Naantalin naapuri, että hiukan naurattaa, kun on kuski jo niin kaukana. Jos se on Turkuun takasin menossa, niin tää on matkan varrella. Ja kun edelleen, ei ole minun,  maksavan asiakkaan vika, jossei kuski älykkyysosamäärä riitä oikean oven etsimiseen. Ja sen sanoin tälle as.palvelijallekin.

---

Pari puhelua takana ja silti samassa pisteessä asia, kuski ei muka ehdi enää tänään tuomaan (kello oli vajaa 12). En todellakaan suostu tähän.

--

Puhelu lisää ja paketin pitäisi tulla klo 13.15, katsotaan......

--


Niin ja mun uus psyka (lääkäri) on paras mitä mulla on tähän mennessä ollut, jeee!!!

Riiviö on taas mun sylissä ja kehrää ja kynsii mun dekolteeta, au! Se kun aina tassuttelee ja nyt kun sillä on kynnet, niin raukka ei ymmärrä että sattuu  :( On se aika raukka muutenkin, kun jää noista kynsistään kaikkialle kiinni missä sitten tassutteleekin tai teroittaa kynsiä. Mun suloinen vanhus karvakasa <3

Kivaa vkoloppua kaikille! Mulla taas kotiviikonloppu edessä :)


<3 HiDi

1 kommentti:

  1. mun veikkaus on, että noita paketteja ei edes pääse kuskaamaan ellei ole jonkun sortin idiootti. niin monesti oon omankin paketin perään kyselly, vaikka kotiinkuljetuksesta olisikin maksettu. Just nyt par aikaa odottelen kotiin Suomalainen.comin pakettia (3,5kg) jonka piti olla perillä viime viikolla, mutta kuski EI OLLUT LÖYTÄNYT POSTIIN. En tiiä pitäiskö itkeä vai nauraa :D

    Ja hei, parasta että löysit psykan, jonka kanssa homma toimii :) <3

    VastaaPoista

Jätä nyt joku viesti,
edes piste ;)