...Work like U will live forever. Love like U will die tomorrow...

keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

GOT

Mun piti ensin valittaa miten paska päivä on ollut. Kirjaimellisesti. Oli siinä jotain kivaakin kyllä, kun kuulin yhden ihanan pariskunnan saaneen todella pieneen ihmeen maailmaan <3 Kuukauden etuajassa, mutta silti kaikki on hyvin, molemmilla :)
Mutta sitä ennen oli pelkkää paskaa. Mutta en mä jaksakaan enää. Mulla on liian kova nälkä. Ja liian vähän energiaa, että jaksaisin tehdä jotain syötävää.

Mutta nyt, arvon herrsväki, mä siirryn GOTin pariin, se on mun uusin koukku!
Oho, huutomerkki toimii taas, varmaan taas vaan tän päivän.... Sonni siitä mulle puhu ja oli saanut Sammakon (se oli se isosisko) mukaan siihen ja nyt sitte mäki oon messissä! Alan nyt tosin vasta kattoo ykköskauden seiskaa, mutta koukussa ollaan ja kovin! Ekat kuusi katoinkin aivan putkeen :P 
Ja kuin tilauksesta, yhteen ihanaan blogiin oli ilmestynyt päivitys photoshootista joka kohdistui, tietenkin blogin ihanaan kirjoittajaan, mutta kuinka ollakaan, mun GOTin suosikkihahmoon! Oon ihan rakastunut tohon naiseen, miten kukaan voi olla niin kaunis?



Tän kuvan otin vaan jostain netistä. Toi nainen on niin kaunis. Ja miten sille voi sopia valkoinen tukka noin hyvin, vaikka onkin tumma? Oli miten oli, kaunis on Emily <3

Nyt Idan postaus ja sen jälkeen GOT.

Ymmärtäkää toisianne. Avain siihen on kuuleminen. Kaikki kuulemme kun toiset puhuvat, mutta kuuntelemmeko?

<3 HiDi

1 kommentti:

  1. Dany on ihan mieletön. ^^ Ja oih! Tulet niin innostumaan sarjan mennessä yhä pitemmälle! Danylla on muutamia äärimmäisen herkullisia hetkiä luvassa. ;)

    Kiitos kovasti postaukseni linkkaamisesta. Lisää kuvia Stormborn -hengessä on luvassa tulevaisuudessa. :) Kuvia on vielä paaaaaaljon!

    VastaaPoista

Jätä nyt joku viesti,
edes piste ;)