...Work like U will live forever. Love like U will die tomorrow...

sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Muokattu 17.6.2013

EDIT. Oli pakko tulla laittaa tähän vähän selvennystä.
Mä en siis yhtään pidä näistä "Keep calm..." -kuvista. Miks pitäs olla calm? En tajuu. "Eiks kukaan keksi mitään muuta?" Ajattelen aina kun nään näitä ainakin kerran päivässä jonkun blogissa.

Sonni sitte tuli kylään taas ja sano että "Hei, nyt tehään sulle tällanen oma Keep Calm -juttu." Mä olin siihen heti, että ei varmasti, että vihaan sitä calmia. Sonni sit sano et siihen voi laittaa jotai muutakin. Ja tää oli sitte mun eka lause sen jälkeen ja tästä sitte tehtiin tää mun juttu :D

En siis tajua missä ihmisten mielikuvitus on vai miksi kaikkien pitää kehottaa kaikkia olee calm? Mä en ainakaan ees haluu olla ;P

Ja niin, mulla lopetti eilen näppäimistö yhteistyön, mutta onneksi lomautus koskee vain muutamaa näppäintä. Mutta huutomerkkiä en siis voi enää käyttää, en tabia, en escia enkä ykköshuutomerkkiä. Nice. Mulla on kova ja kantava ääni niin millä mä sitä nyt tehostan näissä teksteissä? Onneks kysymysmerkki sentään toimii, kun mulla on aina niin paljon kysyttävää :P

Mut joo, mä alan nyt valmistautuu imuroimalla, kun siskontyttö Idudadu tulee huollattaa mulle hiuksensa.

Vi ses.

<3 HiDi

1 kommentti:

  1. Tää on parhaimmistoa ylivoimasesti mitä oon näitä calm-kuvia nähny :D

    VastaaPoista

Jätä nyt joku viesti,
edes piste ;)