...Work like U will live forever. Love like U will die tomorrow...

perjantai 2. marraskuuta 2012

Family

Meitä siskoja on kolme; Ipana, Pipana ja Pirpana <3
kuva netistä


Kyllä mulla on mahtava isosisko!  Lähetin avunhuudon, kun ei ole rahaa eikä ruokaa ja sydänlääkkeetkin loppu, niin nyt on ruokaa kaapissa ja sydänlääkkeetkin tulossa <3
Kiitos myös siskontytölle, kun hän kuskas ne tänne.

Vaikka me sisarukset välillä (usein) riitelemme, olemme kuitenkin AINA toistemme tukena, kun sitä tarvitsemme. Se meillä on toiminut aina. Aina voi tietää, että apua saa kun sitä tarvitsee. Nyttekin vaan kesti mulla pari päivää niellä ylpeys ja pyytää apua. Se on mulle ehkä vaikeinta. Myöntää ettei pärjää just nyt ja tarvii apua. Mä oon sellanen "Ei tartte auttaa!" -tyyppi. Mutta on se ihana huomata, että on ihmisiä ketkä välittää ja kenen kanssa suhde on muutenkin vuorkovaikutuksinen.

Ja hei vitsi! Oli tosi ihanaa huomata, että mulla on yksi seuraaja jo, kiitos <3
Ja mä olen saanut kolme kommenttiakian, ihanaa, kiitos niistäkin! Vastaan heti kun kykenen, nyt vielä on vähän ahdistuskohtauksen jälkimainingit ja isosisko soitti juuri, että on tulossa lääkkeideni kanssa kahville. Ja hänellä on pussillinen itseleivottuja sämpylöitä mukana, nam nam!


Nyt ei ollut oikeen muuta asiaa. Halusin kertoa teille, että mua piristi teidän kommentit todella paljon!

Mukavaa viikonloppua kaikille! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä nyt joku viesti,
edes piste ;)