...Work like U will live forever. Love like U will die tomorrow...

perjantai 9. marraskuuta 2012

If I rule the world

BCN -06
"Unelmoi niin kuin eläisit ikuisesti. Elä niin kuin kuolisit huomenna."

Musta on ihan ookoo jäädä hetkeksi maahan makaamaan, kun sut sinne on lyöty. Katsella siellä hetki ympärilleen, miettiä tapahtunutta ja itkeä. Mutta aina sieltä on noustava ylös, entistä vahvempana, yhtä kokemusta rikkaampana.


Siellä mä taas kävin. Mutta tässä mä taas seison. 
Jotain tollasta mulla on tapana sanoa ihmisille kun puhutaan masennuksesta, takaiskuista, jäämisestä maahan makaamaan. Mutta oli aikoja, jolloin itsekin halusin sinne vain jäädä. Tärkeintä on kuitenkin hetki katsella ja analysoida tilannetta ja sitten vasta jatkaa. Muuten sitä kohtaa sen saman asian/tilanteen/tunteen aina uudelleen ja uudelleen, kunnes olet valmis käsittelemään sen. Ottamaan sen asian irti sinusta, pyörittämään sitä kädelläsi ja katsomaan sitä joka suunnasta.

Mutta se ei ole helppoa. Se sattuu, raastaa syvältä ja saa hengen salpautumaan. Silloin sä katsot itseäsi, tai ainakin sun pitäisi. Tarkastella kuka olet ja miksi. Ja vain sinä voit löytää vastauksen noihin asioihin, vain sinä voit parantaa itsesi ja muuttaa tilannettasi.



Nyt mulla on hyvä olla. Olen saanut asioita järjestymään päässäni ja samaten elämässäni. Olen aloittanut jotain uutta josta olen innoissani! Jotan en ole koskaan ennen oikeasti yrittänyt, vaikka olen niin luullut. Olen alkanu parantaa elämänlaatuani. Pikkuhiljaa. "Mikäs tässä kiire, valmiissa maailmassa".


Ylhäällä oleva kuva on Barcelonan reissulta jossa olin kaksin rinkkani kanssa. Ne olivat elämäni parhaat kaksi viikkoa. Tunsin olevani vapaa ja pystyväni mihin vain. Mikään ei painanut. Rakastin elämää.

En ole sen jälkeen reissannut ulkomailla, mutta haluaisin kovasti! Se tunne, kun on niin kaukana kaikesta, ettei mikään ahdista.
Hassua muuten katsoa kuvaa jossa olen noin "paljas". Voisin lisätä samantapaisen kuvan tässä jokupäivä jos jotakuta kiinnostaa. On meinaan vähän erinäköinen tuo iho nykyään :)


Mistä te muuten haluaisitte että kirjoitan?
Tatuoinneistani? Kissoista? Sairauksistani? Yleistä  itsestäni?
Hiuksistani? (ne on olleet vaikka minkälaiset vuosien saatossa :D)
Tai ihan vapaasti saa kanssa kertoa :)

Ihanaa, että ihmiset ovat käyneet lukemassa blogiani, kiitos kaikille ihanille <3
Erityiskiitokset lukijoiksi liittyneille, tuli tosi hyvä mieli! Ja samoin muutamasta kommentista, jotka olin myös saanut. Kiitos paljon <3


HiDi

9 kommenttia:

  1. Mielenkiintonen blogi.
    Mua nyt kiinnostaa kaikki aiheet kunhan jotain kirjoitat :P Kirjotat nimittäin hyvin ja ainaki mä koukutuin ja jään lukemaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! On kivaa saada positiivista palautetta, kun tälleen ekaa kertaa kirjoittaa julkisesti :)

      Oon halunnu kirjoittaa jo uutta useamman päivän, mutta ensin olin ilman konetta ja sitten ilman nettiä, mutta tänään myöhemmin postaan :)

      Poista
  2. Ihana kuulla, että nyt on valoisampaa! Olin juuri Helsinkiin saavuttuani tulossa laittamaan vanhaan tekstiin kommenttia miten voit, mutta uusi olikin ehtinyt ilmestyä!

    Mua kiinnostaa lukea aivan kaikesta. Fiiliksistä, sairauksista (jos niistä haluaa kertoa), kaunenhoidosta, urheilusta, ELÄMÄSTÄSI, kissoista (eläimistä). Oikeastaan kaikki kiinnostaa maan ja taivaan rajalla :)
    Tämä teksti oli kyllä tosi valoisa ja ihana. Matkustaminen on ihanaa.. Pääsee pakoon tätä arkea (ja ahdistuksia) mikä täällä pyörittää. Kävin viime viikolla ammattikorkeakoulun pääsykokeissa, katsotaan miten käy.. En viitsi, ainakaan vielä, omaan blogiin siitä edes kirjoittaa kun pari kertaa on tullu pakit, eihän siitä mikään kovinkaan kiva fiilis tule..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsi, mä pidän peukut pystyssä ja varpaat ristissä ja mitä kaikkea taikauskoista voikaan tehdä! Ja tiiäkkö, mitä useammin tulee hylkäys, sitä lähempänä pitää olla läpipääsyä! Ja pakeista ei saa nujertua, vaan päättäväisemmin pyrkiä eteenpäin. Eli kävi miten kävi, niin hyvin käy! Jos ei niin aika ei vielä ollut oikea, etkä sinä valmis, jos taas pääset, niin aika oli oikea ja sinä valmis muutokseen <3
      Kerrokko sitteku tiijät, jookosta? :)

      Eli kaikesta voin siis ainakin vielä kirjoitella, eli jatkan samalla linjalla, että kirjoitan mitä päähän tulee :D Ja kirjakieltä ei varmaan vieläkään tuu kirjoitettua, kun on tottunu aika paljon Turkua kirjoittaa :P

      En ole sun kuulumisia lukenutkaan vähään aikaan ja tuntuu hassulta kun tuntuu, ettei tie mitä "kaverille" kuuluu :) <3

      Poista
    2. Joo kerron heti kun tulokset tulee.. Pitäisi nyt tämän tai ensiviikon aikana tulla. Toiset kokeet menivät niin hyvin, että saa olla kyllä tosi paljon hyviä ja alalle sopivia hakijoita jos en pääse. Jostain pitää tietysti karsia kun hakijoita on niin älyttömästi, ja olkoon sitten niin, jos en pääse, parin kuukauden päästä keväällä yritän sitten uudestaan. Yritän kuitenkin pysyä positiivisena. Vuosi sitten paikka jäi vain kahden pisteen päähän, joten ei se mikään mahdottomuus ole jos vaikka pääsisinkin! Tänään piti olla terveellinen päivä mutta taidankin tästä lähteä hakemaan kiinalaista.. ;)

      Poista
  3. Laita ihmeessä jotain tukkakuvia tänne blogiin ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä laitan kyllä ehottomasti HETI kun jaksan kaivaa niistä jotain vaikka IRC-galleriasta kun siellä vielä profiili pystyssä ja kamalasti kuvia :D

      Koneella ei nyt ole yhtään, kun kiintolevy hajosi eikä ole vielä katottu, että mitä saa talteen :/

      Poista
  4. Vittu mikä itsesäälissä rypevä huomiohuora

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos kommentistasi! Sopii hyvin tähän tekstiin ja muihin kommentteihin, eikö?
      Musta vaan valitettavasti toi sun kommentti kertoo enemmän susta kuin musta :)
      Tämähän on minun blogi ja kuvauksessa tulee hyvin ilmi mistä blogini kertoo, eli minusta ja minun elämästä. Jos se on sinun mielestä huomiohuorausta, niin en voi kuin ihmetellä aivotoimintaasi, jos sellaista edes on, koska en ole milloinkaan kuullut, että omaan blogiin omista asioista kirjoittaminen olisi huomionhakuisuutta :)

      Toivon, että sinäkin joskus alat voimaan paremmin ja alat nähdä maailman kauniinpana paikkana josta sinäkin löydät oman kolosi.

      Kommenttia en todellakaan ota mitenkään itseeni, koska sinä et sitä minulle kertonut nimellä, vaan piiloudut anonymiteetin taakse. Surkeaa.

      Mutta mukavaa viikkoa sinullekin! <3

      Poista

Jätä nyt joku viesti,
edes piste ;)