...Work like U will live forever. Love like U will die tomorrow...

perjantai 23. marraskuuta 2012

National Geo, Fit ja Voi hyvin!


Anteeksi, 
kun musta ei ole kuulunut. Vaikka olen luvannut.

Tänään juuri aamulla herätessä olin iloinen, koska puhelimeeni ei ollut tullut mitään. Eilenkin ainoa yhteydenotto mun puhelimeen oli kun aikuispsykalta soitettiin ja peruttiin samalle päivälle ollut aika. Harmitti ja harmittaa edelleen. Haluan päästä puhumaan.

Mieli on mennyt ylös ja alas. Välillä tunnen voivani todella hyvin, välillä taas en tunne olevani edes elämän arvoinen. U feel me? 

Olen ottanut teille kuitenkin paljon kuvia! Kissoista ja ruuista ja uusista lehdistä, joita olen tilannut. Mutten nyt jaksa niitä julkaista, pitää ensin siirtää ne koneellekin. Mulla olisi niin paljon kerrottavaa, mutten tiedä mistä aloittaa, mitä edes kukaan jaksaisi lukea, mutta sen kerron, että on ollut ihanaa huomata, että olen saanut uusia lukijoita, ihanaa, kiitos teille kaikille <3

Ja mua on tosiaan purrut terveys- ja liikuntakärpänen! Kiitos siitä erityisesti Mintulle ja Elille <3 Ellen teidän blogeja olisi lukenut, en nyt joisi vettä ensin puolta litraa ja sitten vasta saan juoda mehua. Juon vettä ainakin 1,5ltr päivässä vaikka ennen en juonut sitä määrää ehkä edes vuodessa... Joo, kamalaa :/ Heiltä olen kans saanut vinkkejä siihen mitä kannattaa syödä ja mitä ei. Eli kertoo tosi kiinnostavasti urheilustaan ja se on saanut mutkin tekemään "Oman treeniohjelman" ja Mintun puheet ruuista joita syö (ja joita ei mielellään söisi) on saanut mutkin ajattelee tarkemmin mitä laitan suuhun. Nyt on karkit, pullat ja sipsit vaihtuneet maitorahkaan, raejuustoon ja vihanneksiin :)
Ja hitti, piti sitten elää kolmekymppiseksi asti, että tajusi sen tosiasian, että LIIKUNTA saa oikeasti hyvän olon, fyysisesti ja psyykkisesti! Mä olen ollut tosi iloinen kun olen vähänkin tehnyt jotain liikuntaa kotona ja varsinkin venyttelystä. Se on oikeesti totta, liikkuminen tosiaan tuottaa jotain mielihyvähormonia aivoissa, en tie tarkemmin mitä, mutta todellakin tunnen sen vaikutuksen! Iso kiitos siis Teille ja muillekin blogeille joita listassani on :)

Paljon olen ajatellut myös valloittavaa  Emmiä ja ihanaa Anniinaa  (anteeksi hurjasti jos nimi väärin, mulla huono muisti :/). En ole nyt viikkoon tai kahteen lukenut kenenkään blogia. Tarkoituksella olen ollut vain itseni kanssa (ja poikaystävän), mutta se ei tarkoita etteikö ajatukseni olisi luonanne. Toivottavasti Annina voi  paremmin ja Emmi pysynyt yhtä positiivisena kuin aina :) Olette siis mielessäni ja luen  kaikki välistä jääneet bloggauksenne putkessa jossain vaiheessa, pian! <3

Laitan jossainvaiheessa kuvapostausta mun hiuksista vuosien varrella, kaivan niitä kuvia ensin jostain :) Siinä onkin sitten väriloistoa paljolti, kun usein vaihtelin väriä kahdenkin viikon välein :O Ja juuh, useimmiten mulla ollut  todella lyhyt tukka :D Itseleikattu tosin ;)

Suurkiitokset vielä uusille kommenteille ja lukijoille, olen niin iloinen, että edes jotakuta edes jotenkin kiinnostaa juttuni :) <3

5 kommenttia:

  1. Ihana teksti, kiitos! <3 Mutta sinä itse sen teet. Teet itse hyviä valintoja, joten saat olla itsestäsi TODELLA tyytyväinen!
    Tänään tuli tieto, Sain opiskelupaikan!! SIeltä mistä sitä eniten halusin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla Minttu <3 Onneksi olkoon!
      Nyt oli sitten sinun aikasi päästä sinne ja varmaan voitkin nyt keskittyä opiskeluun paremmin, kuin jos olisit päössyt jo viimekerralla, eikö ;)

      Poista
  2. Mielialanvaihtelut - I feel you! On tää kuluttavaa kun päivässä mieliala vaihtuu jopa puolen tunnin välein välillä. Pitäs saada se lääkitys kohilleen - ja noudattaa sitä myös :D (mulla on 2suuntanen)
    En saa oikeen mitään aikaseks näinä pahimpina kausina, ajatuksen tasolla kylläkin oon alottamassa lääkitystä, siivoomista, liikunnan alottamista, ELÄMÄÄ .. mutta oma vikani kun en hae niitä mielialantasaajia -.- sori avautumiseni.
    Oli kiva huomata että olit postannu! Odotan lisää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on tosiaan vain masennus, mutta tää epävakaa tekee nuo mielialanvaihtelut. Olen tosiaan kyllä tehnyt paljon työtä sen eteen, että annan itselleni anteeksi jossen aina ole kykynevä johonkin, koska tiedän, että jossain vaiheessa olen kuitenkin :)

      Eli siis yritä vaikka olla iisimpi itsellesi, aloitat kaiken sittenkun on OIKEA aika siihen :) Älä itse stressaa itseäsi, olet kuitenkin sairas <3
      Ja suosittelen ainakin kokeilemaan lääkkeitä, niistä voi olla apua ainakin jos suhtautuu niin, että ottaa niistä saatavan avun vastaan.

      Itselleni ei tosiaan sovi mieltä tasaavat lääkkeet, mutta sinä olet toinen tapaus, koska sinulla eri sairaus ja olet tietenkin kaikin tavoin myös erilainen ihminen, niinkuin me kaikki :)

      Ja avautuminen on sallittua, se auttaa usein :)

      Poista

Jätä nyt joku viesti,
edes piste ;)