...Work like U will live forever. Love like U will die tomorrow...

sunnuntai 25. marraskuuta 2012

"Kun on alkuun päästy niin antaa mennä vaan..."

Eli toista kirjoitusta toisen perään heti vain kun on aikaa ja ajatuksia :D

Kun postasin nuo mun meikittömät ja käsittelemättömät kuvat äsken niin tajusin, etten ole käyttänyt ripsiväriä sitten syyskuun alun, eli kahteen kuukauteen :O Ja siis ennen mulla oli PAKKO olla edes ripsiväriä, kun ulostauduin (joo törkeä sana mitä käytän, mutta sopii mun huumoriin :D) kotoa. Ehkä siihen oli ajanut se, että työskentelin kauneudenhoitoalalla lähes kymmenen vuoden ajan ja siellä oli toki oltava huoliteltu eli kevyesti ehostettu ja hiukset kunnossa. 
Mutta nykyään mä olen lähes aina ilman  meikkiä. Kokonaan ilman. Tuntuukin todella ihanalta laittaa vähän meikkipohjaa (käytän BodyShopin all-in-one-face-basea) ja hiukan aurinkopuuteria, niin heti olo on kuin 25 vuotiaalla :D
Suurin muutos kyllä minulle itselle mielestäni tulee kun laitan ripsiväriä. Olen luonnostaan blondi joten kaikki karvani ovat myös vaaleat ja siis ripset myös. Kun seuraavaksi laitan ripsaria niin otan teille kuvan siitä, ihan vaan, että näette sen SUUREN eron kun silmäni oikeina avautuvat :)

Ihme hölötystä taa pidän täällä.  Noh, mutta onhan tää mun blogi :D Piti ihan selkeästi kirjoittaa siitä miten en käyty nykyään meikkiä enää ja siirtyä kuvan muokkaus sepustukseen mutta käy se näinkin, sekavasti ja paljolla puheella, kuten muutenkin mun elämässä :D
Mutta siis tosiaan, mä en ole koskaan käyttänyt photoshopia (piste?!) tai oikeastaan mitään muutakaan kuvanmuokkausohjelmaa. Ainoa mitä yleensä teen kuville on rajaus, punasilmäisyyden poisto ja ehkä kontrastia säädän. Eli mun kuvat on aina, ja ovat aina olleetkin, todella raakoja totuuksia minusta.


Tosin nyt pari päivää sitten latasin mun luuriin jonkun CartoonCamera -sovelluksen jolla saa erikoisia kuvia ja testailin sitä kissoihin ja itseeni ja tähän ajattelin laittaa muutaman. Aika hauskoja noi on ja saa varmaan paljon kivempia kun vähän jaksaa säätää asetuksilla. Itse harvoin jaksan ja otan vaan kuvan ja lataan vaan sen sinne minne onkaan menossa, sen kummemmin miettimättä, että sopiiko tai käykö tai pitäiskö koittaa toista kulmaa. Äsh, mä meen ja teen ja sit katotaan mitä tuli :D 
Paitsi ammatissani, siinä olen täysin päinvastainen; täydellinen perfektionisti ;)

Karri

Riiviö

pojat pusuttelee <3


The dark side of me

me on my bed
Mä en oo syöny vielä mitään, alkaa tulla huono olo. Vettä ja kahvia, ei terveellistä! Ja mun piti NIIN aloittaa terveellisempi elämä. Noh, en ainakaan sitä röökiä enää polta!


Hei haluatteko kuulla jostain tietystä asiasta elämässäni? Tai mun kantaa johonkin? Mä olen aika suorasanainen ja mulla mielipide moneenkin asiaan ja AINA perustelen sen. En voi sietää ihmisiä ketkä kertovat mielipiteensä aina helvetin auliisti, mutta kun kysyt Miksi? , on heidän vastaus että "se vaan on niin" tai "siksi!" ja voi hitto että palaa käämit! Olen siis niin kamala ihminen, että jos keskustelen jonkun kanssa jostain  niin tulee hänen aina perustella miksi asia on hänestä niin :) Mutta mielestäni se on ainoa tapa olla jotain mieltä jostain ;)


HiDi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä nyt joku viesti,
edes piste ;)