...Work like U will live forever. Love like U will die tomorrow...

perjantai 5. heinäkuuta 2013

huoh

Joo siis oon yrittäny paria viime päivitystä tehävpuhelimella ja lopputulos on se, että teksti ei vaan tuu blogiin. Kuvat on osittain tulleet, niistäkin osa poistunut julkaistaessa, mutta se teksti eniten ottaa päähän. Kun ei se ole jäänyt luonnoksiin tai mihinkään.

Puhelimen Blogger sovellus toimi ennen loistavasti, mutta päivityksen jälkeen ei näköjään enää...

Mutta joo, Sonnia autettiin siirtelee sen tavaroita ja siit jottai kirjoittelin eilen ja jostain muustakin, mut enhän mä niitä enää muista :D Kun en näitä tekstejä ikin mieti, vaan kirjoitan vaan ja julkasen, ehkä sen huomaakin.


Oon taas enemmän koukussa GoTiin. Katoin season2 jaksoon 9 asti ja sitte alotin koko sarjan alusta :P Nyt pitäs alottaa 3season, mutten malta kun 4 alkaa vasta keväällä. Mut ihana Sonni jätti hänen Valtaistuinpeli -kirjan tänne mulle ja oonkin tänään ahminu siitä esipuheen, kun odotin Raision torilla kaverii nappaa mut kyytiin. Nyttekin se kuumottelee tossa vieressä että avaan sen, mutta pitäs kans kattoo uusin TrueBlood. Ja virkata. Ostin tosi paljon lankoja tänään kirpparilta (kiitos Sonni <3) ja vihdoin mulla on vihreetä lankaa :) Ja mukaan tarttu kans kahen euron pitkä hame, kuuden euron laukku ja 50sentin puinen pikkutarjotin. Joku ihana vanhaRouva antoi mulle 2e, että sain nuo kaikki ostettua. Ihanaa kun on ihania ihmisiä <3

Mut joo, mun siis piti vaan äkkiä kirjoittaa noista edellisistä päivityksistä. Olis kaikkee asiaaki, mut en nyt jaksa keskittyy kertoo niistä.
Mut se piti viel sanoo, et ne kauralastut ku oli kuvassa tossa ed.ed. postauksessa, niin tehtiin tossa yks ilta. Yhet on tavallisia, yhet mustikoilla ja ne palaneen näköset on suklaisia :D Hih. Oli kyl hyviä. (hiton huutomerkki ku ei toimi, kaikki vaikuttaa niin laimeelta ilman sitä) Ja pannukakkua tehtiin kans. Ja muutenkin kaikkea ruokaa ja herkkua aika paljon. On ollu kyl kiva touhuta keittiössä noin paljon pitkään aikaan :D

Mut nyt mä alan tekee jotain. Virkkaamaan ja ehkä TB. Koitan lisää tähän kuvan puhelimen kanssa, jotenkin.

<3 HiDi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä nyt joku viesti,
edes piste ;)